wtorek, 22 stycznia 2013

Nie mów nikomu...

Tytuł: "Nie mów nikomu:
Autor: Harlan Coben
Opis:
Od śmierci Elizabeth z rąk seryjnego zabójcy minęło  osiem lat, ale młody lekarz David Beck nie potrafi o niej zapomnieć. Niespodziewanie pocztą elektroniczną otrzymuje niezbity dowód, że jego żona nadal żyje. Jak to możliwe, skoro jej ciało zostało zidentyfikowane ponad wszelką wątpliwość? Beck ignoruje ostrzeżenie 'nie mów nikomu' i próbuje dotrzeć do sedna mrocznej tajemnicy, której ślady wiodą w przeszłość. Padają następne ofiary,zagadka goni zagadkę...
To była moja pierwsza książka autorstwa Cobena, którą przeczytałam...i się zakochałam. Uwielbiam czytać o zagadkach kryminalnych i tajemnicach a ten autor ciekawie je opisuje. Nie ma tu dłuuugich opisów, których nie cierpię (i zawsze je omijam) a dużo akcji i interesujących zdarzeń. 
Harlan Coben
Polecam i lecę czytać następną:P

Czytałyście jego książki? Jakie wrażenia? Napiszcie w komentarzu.

2 komentarze:

  1. słyszałam o tym pisarzu ale jakoś opowieści typu "fajne są jego książki" mnie nie przekonały do niego... aż do teraz :P
    przy najbliższej okazji wypożyczę albo kupię sobie tą książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez uwielbiam Cobena i jego książki pochłaniam jednym tchem. Zwięzłe opisy także są dla mnie atutem i tez w innych pozycjach omijam te przydługie ;p
    Polecam również pozycje Tess GERRITSEN. To medyczne thrillery ale naprawdę wciągające,swietnie napisane i z wątkiem miłosnym ;)
    Cykl z Jane Rizzoli i Maurą Isles jak dla mnie rewelacyjny ale inne tez sa warte przeczytania.

    OdpowiedzUsuń