niedziela, 13 stycznia 2013

Witajcie:P

Co tam u was? Idziecie na WOŚP? Jak widać Baśka sie wybiera:). 

Dzisiaj dodam coś innego. A mianowicie jak kręcić włosy bez użycia ciepła. Jak chyba już wszystkie wiecie ciepło niszczy włosy a chyba każda z nas czasami chciałaby mieć fale czy to dla odmiany czy na jakąś imprezę:P

Wszystko pochodzi z bloga Mudi: 

http://mudidudi.blogspot.com/2012/11/spis-lista-sposobow-krecenia-wosow-bez.html

Ja tylko opisuję je tak po krótce. Szczegóły w linku.
Mi osobiście to nie pomaga bo moje włosy są naturalnie kręcone:D

Jest 9 sposobów na kręcenie włosów:

1. Kok na skarpetkę
Na skarpetkę nawijamy lekko zwilżone włosy i zostawiamy na noc. Z rana ściągamy i wychodzą piękne fale.

2.Na opaskę.


3.Na ołówki czy inne pałeczki:P

4.Mini koczki

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Q5PliDsuKEE
Nie mogłam wstawić więc link.

5.Ruloniki
Tak tylko ode mnie jest to świetna dziewczyna. MNÓSTWO energii. I strasznie szybko mówi:P

6.Woda z solą
Choć tak jak pisze Mudi też uważam, że może to wysuszać włosy.

7. Przeróżne papiloty
Takie zwyczajne ale też na przykład z gazet:

8. Wałki

9. No i oczywiście warkocz na noc.

Osobiście stosowałam tylko skarpetkę i warkocz na noc. Resztę musicie same sprawdzić. Dajcie znać jak wam wyszło i oczywiście wbijajcie na blog Mudi!!
Dziewczyna ma naprawdę śliczne włosy i można sie o pielęgnacji włosów od niej dużo nauczyć:P

Klaudia:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz