sobota, 12 stycznia 2013

Wstępniak :D

Hej! Jesteśmy trzema szalonymi dziewczynami i właśnie macie zaszczyt czytać nasz blog:P

Tutaj Klaudia. Lubię koszykówkę, czytać książki i robić zdjęcia :D. Mam nadzieję, że poświęcicie nam czasem czas i będziecie ten blog tworzyć razem z nami:)

Witajcie na szalonym blogu szalonych lasek! Ja mam na imię Wika, ale mówią na mnie Baśka i jestem zajebistą kolesiową(najbardziej szaloną jaką znam). Uwielbiam reality show i muzykę. Kocham piłkę nożną. Moim ulubionym klubem jest FC Barcelona. Jestem otwarta na przygody i nowe przyjaźnię. Mam nadzieję, że mnie polubicie i często będziecie zaglądać na naszego bloga. 

Hej. Zapraszamy na naszego crazy bloga ^.^
Jestem Monia. Uwielbiam sport, muzykę i rysowanie.
Na naszym blogu każdy znajdzie coś dla siebie <3 Mam nadzieję że nas polubicie ^.^ 


3 komentarze:

  1. Ładne tło :) Fajnie się zapowiada ;)
    Napewno odwiedzę jeszcze Waszego bloga.! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie się zapowiada ;)Crazy dziewczyny ;D
    czekam na następne notki

    http://beautiful-end-of-everything.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń