poniedziałek, 14 stycznia 2013

Wiosenna ramówka telewizji TVN!!!

Siems!
W dzisiejszym poście zaprezentuję Wam ramówkę telewizji TVN. Co prawda do rozpoczęcia emisji naszych ulubionych seriali i programów jeszcze trochę czasu zostało, ja postanowiłam trochę umilić Wam czas oczekiwania na nie. :)
A więc do dzieła!
1. Seriale:
   • "Przepis na życie" (zamiast "Lekarzy");
   • "Danie dnia" (zamiast "Julii").
2. Programy rozrywkowe:
   • "Top model. Zostań modelką" (zamiast "MasterChef")
   • "X-Factor" (zamiast "Mam talent!")
   • "Perfekcyjna pani domu"
   • "Kuchenne rewolucje"
   • "Szpital"



















2 komentarze:

  1. Witam. Twój blog wpadł mi w oko. Nominuję Cię do Liebster Award. Więcej informacji u mnie ;)
    http://czysta-kartka-papieru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Przepis na Życie <3
    Fajny blog!
    pozdr, Edd.

    OdpowiedzUsuń